فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

قیمت جدید کارخانه ای خودروی چانگان CS35 چقدر است؟


گروه های خودروسازی چینی مختلفی وجود دارند که تاکنون توانسته اند اتومبیل هایی را بسازند که محبوبیت ویژه ای در سراسر جهان پیدا کنند، البته اگر به سراغ محاسبه افت قیمت خودرو بروید، این اتومبیل ها کمی میدان دار هستند. یکی از این گروه های خودروسازی، چانگان نام دارد که توانسته با ساخت خودرویی به نام چانگان CS35 در ایران طرفدارانی کسب کند. اما این خودرو چه ویژگی هایی دارد و قیمت جدید کارخانه‌ای خودروی چانگان CS35 چقدر است؟ شما می توانید در ادامه مطلب اطلاعات کافی در ارتباط با این خودرو به دست آورید. با ما همراه باشید.

***برای خرید طرح ترافیک و استعلام آنلاین خلافی با موبایل کلیک کنید.***


 

معرفی چانگان CS35

چانگان فعالیت خود را در سال 1962 و در شهر چونگ کینگ آغاز نموده و خودروهایی را تحت برندهای چانا و چانگان تولید و عرضه کرده است که یکی از آن ها، چانگان CS35 نام دارد.

لازم به ذکر است که این خودرو، نخستین خودروی شاسی بلند این کمپانی محسوب می شود که از سال 2012 در نمایشگاه های خودرو پکن به معرض نمایش گذاشته شد و از همان سال وارد بازار گشت. از طرف دیگر این خودرو را می توانیم یک شاسی بلند شهری بنامیم که دیفرانسیل آن در قسمت جلوی خودرو قرار گرفته است.

به منظور ارائه تجربه رانندگی با کیفیت بالا، چانگان CS35 از یک موتور آلومینیومی 1.6لیتری با DVVT و DOHC و طراحی کم اصطکاک و وزن سبک بهره می برد. گشتاور این خودرو تا 140N.m افزایش می یابد و سرعت آن به 2000 چرخش در دقیقه می رسد. از سوی دیگر افزایش راندمان سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای آن را به یکی از خودروهای محبوب تبدیل کرده است. البته لازم به ذکر است که اواخر پاییز سال 2014، این خودرو با پشرانه 1.5 لیتری و با گیربکس دستی نیز قابل سفارش و عرضه شد.

مدل اتوماتیک این خودرو دارای حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت است و می تواند صفر تا صد را در 14 ثانیه طی کند که علاقه مندان به شتاب، چندان با این موضوع کنار نخواهند آمد.



همچنین باید بگوییم که این خودرو مجهز به عایق صدا است که سبب کاهش سر و صدا وارد شده به درون کابین می شود و این بدان معنی است که تنها 38.5 دسی بل صدا درون فضای داخلی شنیده خواهد شد، لذا سرنشینان می توانند لحظاتی آرام و راحتی را تا رسیدن به مقصد تجربه نمایند.

از لحاظ ایمنی این خودرو به ترمزهای TRW و جدید ترین سیستم پایداری الکترونیکی به نام Bosch مجهز است. ضمن آنکه این خودرو نظارت بر فشار تایرها، نظارت بر فرسودگی تایرها و  بهره گیری از پارک هوشمند را امکان پذیر می سازد.

ضمنا در این خودرو چهار کیسه هوا، کمربندهای ایمنی و محدود کننده ها و ترمزهای دیسک چهار چرخ نیز تعبیه شده اند تا تجربه رانندگی ایمن نصیب رانندگان و سرنشینان همراهش شود.

از امکانات جانبی این خودرو می توانیم به وجود کامپیوتر اطلاعات سفر، سیستم صوتی مجهز به رادیو، CDPlayer با قابییت پخش MP3  و اتصال به پورت USB، 6 بلندگو، شیشه بالابر برقی جلو و عقب؛ سانروف، گرمکن شیشه عقب، کروز کنترل  ... اشاره کنیم.

مانند هر اتومبیل دیگری، این خودرو دارای رقیبانی است که می توانیم لیفان ایکس 60، لیفان ایکس 50، دانگ فانگ H30 کراس و ام وی ام ایکس 33 اس را بزرگ ترین رقیب های این خودرو بنامیم.

علاوه بر مشخصه های فنی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، ویژگی های ظاهری این خودرو نیز سبب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید آن داشته باشند. اما قیمت خودروی چانگان CS35 چقدر است؟


 

قیمت جدید کارخانه ای خودروی چانگان CS35

همان طور که می دانید طی دو سال گذشته، قیمت خودرو با نوسانات بسیاری همراه شده و چانگان CS35 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. قیمت جدید کارخانه ای خودروی چانگان CS35 هم اکنون (در انتهای تابستان 98) چیزی حدود 150 میلیون تومان الی 160 میلیون تومان تعیین شده و خرید و فروش می شود.

البته حتما می دانید که این خودرو در ابتدا توسط گروه خودرو سازی سایپا مونتاژ شد و با قیمت های بسیار پایین تر به بازار عرضه گشت. در آن زمان، قیمت خودروی چانگان CS35 مدل دستی حدود 56 میلیون تومان و مدل گیربکس اتوماتیک آن، 64 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

اما امروز با افزایش قیمت دلار و فشار تحریم ها، بازار خرید و فروش و قیمت خودروها تحت تاثیر قرار گرفته و افزایش نرخی پیدا کرده است.


 

سخن پایانی

پیش تر خودروهای چینی چندان محبوبیتی نداشتند، اما رفته رفته با افزودن امکانات مختلف و به کارگیری متریال های بهتر و البته قیمت مناسب تر این خودروها نسبت به خودروهای آلمانی، آمریکایی و ...، افراد بیشتری به خرید این اتومبیل ها روی آوردند. اما همان طور که گفتیم، خودروی چانگان CS35  مانند سایر خودروهای دیگر، در تلاطم بازار آشفته قیمت خودرو گرفتار شد و اکنون قیمت جدید کارخانه‌ای خودروی چانگان CS35 نسبت به قیمت های اولیه این اتومبیل، بسیار افزایش یافته است. البته ناگفته پیداست که همانند سایر اتومبیل ها، قیمت چانگان CS35 در بازار با کارخانه تفاوت دارد چرا که هنوز بازار دلالان داغ مانده و با به راه اندازی بازار سیاه، اقدام به سودگیری از خرید و فروش خودروها از جمله چانگان می کنند.

در فرمون ایکس علاوه بر استعلام خلافی خودرو می توانید میزان قیمت نهایی ماشین را نیز به دست بیاورید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.