فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

آیا اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز امکان پذیر است؟

اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز برای بسیاری از کاربران که از این اپ با سابقه در مسیریابی استفاده می کنند، موضوع بسیار مهمی است؛ خصوصا آن دسته از کاربرانی که مدام با محدوده‌های طرح ترافیک یا مناطق نزدیک به این محدوده‌ها سرو کار دارند؛ طبیعی است که مسیریاب ویز پس از سیزده سال فعالیت و آزمون و خطاهای بسیار، امروز در پایدارترین شکل و شمایل به کاربران ارائه شود. تجربه ارزشمندی که توسعه‌دهندگانش طی یک دهه گذشته بدست آورده‌اند، در ایجاد یک هویت بصری منحصر به فرد به ثمر نشسته به طوری که چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم الگوی بسیاری از اپلیکیشن‌های نقشه و مسیریاب کنونی بوده و هست؛ اما با همه این تجربیات گرانقدر و ارزشمند، سوال مهمی که بسیاری از کاربران ایرانی می پرسند این است که اساسا اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز عملی هست یا نه؟


---> برای استعلام خلافی با موبایل کلیک کنید <---




اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز عملی هست یا خیر؟


به عنوان کسی که حداقل یک بار فضای گرافیکی اپلیکیشن ویز را دیده است، حتما می دانید که ویز حداکثر جزئیات روی نقشه را به طور زنده نشان می دهد. ترکیب رنگی غالب آبی فیروزه‌ای-خاکستری روشن بخش اعظم صفحه را در بر گرفته و به کارگیری این ترکیب ملایم سبب شده که هنگام کار در چنین محیط پرجزئیاتی حس سردرگمی و حواس‌پرتی به کاربر دست ندهد. از نقش مؤثر انیمیشن‌های نرم و روان هم نمی‌توان غافل شد که نه فقط پویایی و طراوت را به محیط کاربری تزریق کرده‌اند بلکه در برخی عملکردهای فنی اپلیکیشن (به طور مثال تغییرات ناگهانی مسیر) تاثیر مثبت خود را به وضوح نشان می دهند؛ اما با وجود همه این ویژگی‌ها هنوز مشخص نشده است که تنظیمات طرح ترافیک در ویز چگونه است؟




همه این ویژگی های مثبت و قابل لمس باعث می شوند که نقاط ضعف این برنامه بُلد نشوند و کاربران تماما تصور کنند که این نرم افزار مسیریاب کمترین و کوچکترین نقص و نقصانی ندارد. نمی دانیم این انتقاد درست و منصفانه هست یا نه، اما به هر حال آنچه از تجربه کاربرانی ایرانی حاصل می شود این است که اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز خیلی با موفقیت یا به تعبیر دیگر با قطعیت همراه نیست. چرایی این موضوع را موشکافی و وارسی نمی کنیم؛ اما همه آنچه را که در مورد تنظیمات طرح ترافیک در ویز می دانیم برای شما شرح می دهیم؛ تجربه و آزمون آن به پای خودتان باشد؛


محدوده طرح ترافیک در ویز را چگونه مشخص کنیم؟


به طور کلی در مسیریاب ویز، گزینه Navigation مربوط به تنظیمات مسیریابی ویز یا ناوبری است. احتمالا اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز به کمک این بخش از نرم افزار امکان پذیر باشد. با فعال کردن گزینه Avoid freeways برنامه ویز مسیرهایی را که در آزادراه است، ممنوع می کند و مسیرهای آزادراهی را پیشنهاد نمی کند. با فعال کردن گزینه Avoid ferries برنامه ویز مسیرهای آبی مانند رودخانه‌ها را پیشنهاد نمی کند؛ با فعال سازی گزینه reduce difficult intersections مسیریاب ویز مسیریابی خود را از تقاطع‌های سخت و شلوغ دور می کند. اینها مسئولیت‌هایی بودند که هر یک از این گزینه‌ها در مسیریاب ویز بر عهده دارند؛ اما هنوز مشخص نشده است که اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز چگونه است؟




آنچه تجربه کاربران نشان داده است، این است که برای اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز باید در منوی تنظیمات، ناوبری را انتخاب کنید و سپس گزینه پرهیز از آبراه را انتخاب کنید. اگر منوی برنامه ویز انگلیسی است، به بخش Setting یا علامت چرخ دنده بروید و سپس navigation و در آخر avoid ferries را انتخاب کنید. در هنگام مسیریابی با زدن گزینه routes سه مسیر پیشنهادی وجود دارد که در زیر هر مسیر Ferries یا tolls را نشان می دهد. ظاهرا این گزینه‌ها نشان دهنده طرح زوج و فرد و طرح ترافیک هستند.


با توجه به اینکه قابلیت و کارایی این بخش در یک مسیر غرب به شرق تست شده است، نتیجه به دست آمده نشان داده است که ظاهرا با فعال کردن این گزینه اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز امکان پذیر می شود. به گفته یکی از کاربران هر قسمتی از محدوده راه که در ویز با نام آبراه مشخص شده باشد، محدوده دوربین های طرح زوج و فرد و هر قسمت از محدوده راه که با نام عوارض مشخص شده باشد، مربوط به طرح اصلی ترافیک است. این توضیحات هرگز ثابت نمی کند که مسیریاب ویز به طور قطع می تواند طرح ترافیک تهران را شناسایی کند. بنابراین پیشنهاد می دهیم که حتما خودتان یک بار این موضوع را بررسی و امتحان کنید.


یک راه حل


بسیاری از کاربران به دلیل اینکه اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز اماها و اگرهای زیادی دارد، به دنبال راه حل و یک راه جایگزین برای مسیریابی در محدوده‌های ترافیکی هستند. برنامه‌ای را که می توانیم با اطمینان کامل و به صورت صد در صد تضمینی به شما معرفی کنیم، یک نرم افزار خودرویی کاملا بومی و البته فوق العاده پیشرفته است که برنامه نویسان و مهندسان پر تلاش و زحمت‌کش در داخل کشور آن را طراحی و تولید کرده اند. اگر شما اپلیکیشن فرمون ایکس را نصب کنید، نه تنها می توانید نیازهای خودرویی خود را تمام و کمال برطرف کنید، بلکه برای عدم ورود شما به محدوده‌های ترافیکی به روشن کردن هشدارهای این اپلیکیشن، تضمین می شود. کار سختی نیست؛ تنها کافی است این اپ را نصب و اجرا کنید و یک بار آن را امتحان کنید.




جمع بندی


کاربران عزیز با توجه به اینکه اجرای تنظیمات طرح ترافیک در ویز خیلی نمی تواند مورد اطمینان باشد، لذا توصیه می کنیم که یا نرم افزار دیگری را برای این منظور انتخاب و استفاده کنید یا اینکه اصلا به محدوده‌های ترافیکی نزدیک نشوید تا جریمه هم نشوید. در هر صورت برای مدیریت این موضوع یا باید خودتان کاری کنید و حواستان را جمع کنید یا اینکه از نرم افزار مطمئنی کمک بگیرید. بدیهی است که با هر ورود غیر مجاز با هر بخشی از محدودههای ترافیکی، پلاک شما توسط دوربین‌ها ثبت می شود و جریمه در خلافی شما می نشیند و هیچ چاره‌ای هم جز پرداخت آن ندارید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.