فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

تخفیف خودرو در سال 98 چطور اعمال می شود؟

هنوز خبری از طرح تخفیف خلافی خودرو سال 98 منتشر نشده است. با توجه به اینکه هر گونه تصمیم پیرامون بخشودگی جرایم رانندگی به تدبیر فرمانده نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی بستگی دارد، بنابراین اگر قرار باشد چنین طرحی تصویب و اجرا شود، باید از سوی این نهادها تصمیم گیری شود. امروز که در نیمه دوم دی ماه 98 قرار داریم، اخباری مبنی بر طرح تخفیف خلافی خودرو سال 98 منتشر نشده است.

پیامک تخفیف خلافی خودرو سال 98

اگر پیامکی در مورد تخفیف خلافی خودرو سال 98 برای شما ارسال شده است، تاکید می کنیم که به آن بی توجه باشید و آن را از گوشی خود حذف کنید. البته این با امکان اعتراض به خلافی خودرو تفاوت دارد. با توجه به اینکه هیچ یک از نهادهای مسئول در مورد تخفیف خلافی خودرو سال 98 اطلاع رسانی انجام نداده اند، پیامک های اینچنینی چیزی جز سوءاستفاده نخواهد بود و دردسرهای بسیار زیادی را برای شما ایجاد خواهد کرد. توصیه می کنیم تمام اخبار مربوط به تخفیف خلافی خودرو سال 98 را از سایت راهور 120 یا سایر رسانه های معتبر دنبال کنید. با توجه به اینکه هفته نیروی انتظامی را نیز پشت سر گذاشتیم و طرح تخفیف خلافی خودرو سال 98 در این هفته نیز تصویب و اجرا نشد، بعید است که در اندک روزهای باقیمانده از سال 98 تخفیفی در دیرکرد جرایم اعمال شود. حتی اجرای چنین طرحی برای 22 بهمن ماه سال جاری نیز بسیار بعید به نظر می رسد.



آیا تخفیف دیرکرد جرایم تاثیری در رفتار رانندگان می تواند داشته باشد؟

تخفیف خلافی خودرو سال 98 و بخشش دیرکرد خلافی یا بدهی طرح ترافیک می تواند از لحاظ اقتصادی برای بسیاری از افراد مفید باشد و بار سنگینی را از دوش آنها بردارد. اما اینکه اجرای چنین طرحی می تواند تغییر مثبتی در رفتار رانندگان متخلف داشته باشد یا خیر، هنوز نمی توان به طور قطع درباره آن اظهار نظر کرد. از نگاه برخی از مسئولین پاسخ سوال فوق مثبت است و از نگاه برخی دیگر، منفی. آنچه مهم است این است که راننده بداند مسئول تمام اتفاقاتی که در حین رانندگی رخ می دهد، خود اوست. اگر به سلامتی به مقصد برسد و در حین راه برای او جریمه ای ثبت نشود، نشان از مسئولیت پذیری اوست و اگر تصادف داشته باشد و مقصر شناخته شود، ولو تصادفی کوچک، نشان از سهل انگاری اوست. بدیهی است برای راننده ای که مدام تخلف می کند و قانون را زیر پا می گذارد، اعمال تخفیف خلافی خودرو سال 98 عادلانه نیست. چنین راننده ای اگر در پرداخت خلافی خود نیز سهل انگاری کند، به این معنی است که اساسا توجهی به قانون و دستورات و الزامات آن ندارد.


ادامه مطلب را در لینک زیر دنبال کنید:


آیا تخفیف خلافی خودرو سال 98 در دستور کار است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.