فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

گازسوز کردن رایگان خودروها تا چه اندازه صحت دارد؟

گازسوز کردن رایگان خودروها آن هم در این روزها که بنزین سهمیه بندی شده و بازار پیگیری کارت خودرو داغ است و بسیاری از افراد به سمت کپسول ها گاز CNG و پمپ های گاز CNG متمایل شده اند، موضوع پر اهمیتی است که پرس و جو در مورد چند و چون آن زیاد است. به نقل مستقیم از حسن قلی‌پور، مدیر طرح CNGشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، داستان گازسوز کردن رایگان خودرو واقعیت دارد. چراکه طبق مصوبه شورای عالی اقتصادی، دولت با پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض، تمامی خودروهای عمومی بنزینی شامل یک میلیون و ۴۰۰ هزار وانت، تاکسی، ون و دیگر مسافربرهای شخصی را دوگانه‌سوز می‌ کند.



واقعیت امر این است که با سهمیه بندی بنزین، استقبال از سوخت گاز رشد زیادی داشته است. با توجه به اینکه بسیاری از مسئولان معتقدند که سوخت ملی ایران CNG است، بنابراین به دنبال ایجاد شرایطی سهل و کاربردی برای بهره مندی تمام کاربران ترافیک از این سوخت هستند. شاید جالب باشد که بدانید بعد از سهمیه بندی بنزین، روزانه ۲۴.۳ میلیون مترمکعب گاز CNG مصرف می‌ شود. با توجه به اینکه استقبال از گاز سوز کردن خودروها تاکنون به اندازه 50 درصد افزایش داشته است، مسئولان در تلاش اند تا با ارائه تسهیلات بیشتر و کاربردی تر این استقبال را بیشتر از این افزایش دهند و کمک حال مردم باشند.


---> برای استعلام خلافی با موبایل کلیک کنید <---

---> خرید طرح روزانه، هفتگی و ماهانه کلیک کنید <---

---> دانلود استعلام و پرداخت خلافی خودرو کلیک کنید <---


گازسوز کردن رایگان خودروها از چه زمانی آغاز می شود؟

به گفته مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ظاهرا کارهای نهایی تایید مراکز فروش و نصب کپسول های CNG در نهایت تا دو هفته دیگر، تایید می شوند و اقدامات لازم در این راستا انجام خواهد شد و مردم می ‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و خدمات و تسهیلات دریافت کنند. این در حالی است که هم اکنون مردم می‌ توانند با هزینه خودشان به مراکز فروش و نصب کپسول های CNG مراجعه کنند، اما با توجه به اینکه کارها و اقدامات لازم انجام شده است، احتمالا تا دو هفته دیگر قرارداد گازسوز کردن رایگان خودروها با این مراکز منعقد می ‌شود و متقاضیان می توانند به ‌صورت رایگان فرایند گاز سوز کردن خودروی خود را به کمک مراکز مشخص شده، دنبال کنند.


ادامه مطلب را در لینک زیر دنبال  کنید:

آیا داستان گازسوز کردن رایگان خودروها واقعیت دارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.