فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

بررسی مشخصات فنی و ظاهری برلیانس

بی تردید مشخصات فنی و ظاهری برلیانس و البته قیمت برلیانس باعث شده است که این خودرو اقبال خوبی در بین مردم داشته باشد و به عنوان یکی از چینی های قدرتمند شناخته شود. خودروی برلیانس که محصول پارس خودرو است با شش مدل مختلف عرضه شده است و به عنوان یکی از برندهای نسبتا ارزان در ایران به شمار می آید. انواع برلیانس در نسخه های متنوع هاچ بک، سدان و کراس اوور تولید و عرضه می شود. با توجه به اینکه نوسانات بازار خودرو بسیار شدید است، نمی توان یک قیمت واحد در مورد این خودرو یا هر خودروی دیگری داد. اما با این حال آنچه از بررسی قیمت های مختلف مدل های متنوع این خودرو بر می آید این است که بازه قیمتی برلیانس از 70 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان است.

اگر بپرسید افت قیمت خودرو تا چه مدلی تعلق میگیرد باید در مورد برلیانس با کمی تحقیق و بررسی پاسخ دهیم زیرا برخی مسائل فنی این خودرو از جمله گاز خوردن ماشین را باید به شکلی تخصصی تر پیگیری کرد.


***برای خرید طرح ترافیک و استعلام آنلاین خلافی با موبایل کلیک کنید.***



بدیهی است که هر چه مدل برلیانس به روز تر و امکانات و تجهیزات آن کامل تر باشد، قیمت نیز بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه در بازار خودروی ایران ضعف شدید و زیادی دیده می شود، تولیدات چینی توانسته اند سهم خوبی از این بازار را به خود اختصاص دهند. در نتیجه تنوع مدل های برلیانس و فروش مناسب آنها در بازار ایران این خودرو را با اقبال خوبی روبه رو کرده است. در ادامه در مورد مشخصات فنی و ظاهری برلیانس در مدل های مختلف صحبت خواهیم کرد.


 

1.     برلیانس H230

 این مدل از برلیانس یک خودروی سدان با طراحی موسسه پینین فارینا ایتالیا است که از سال 2012 در بازار جهانی عرضه شده است. با در نظر گرفتن مشخصات فنی و طراحی ظاهری برلیانس H230 قیمت این خودرو خوب ارزیابی شده است. ابعاد جلو پنجره و چراغ ها این خودرو در نمای روبه رو بسیار متناسب است. خط های حجم دهنده روی کاپوت و سپر نیز حالت تهاجمی جالبی به این خودرو داده است. در این مدل از برلیانس شباهت شکل چراغ های جلو و قاب دور مه شکن ها هماهنگی عناصر نمای روبه رو را چند برابر کرده است.


 

2.     برلیانس H220

H220 در واقع مدل هاچ بک H230 است. یا بهتر است بگوییم مدل هاچ بک در میان انواع برلیانس است تا به این ترتیب جوان پسند تر باشد. از نظر قدرت پیشرانه این خودرو با H230 تفاوتی ندارد و مجهز به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ با قدرت 102 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر است. با توجه به مشخصات فنی و ظاهری برلیانس  H220این خودرو به واسطه برخورداری از فرمان الکترونیکی، در سرعت های بالا تعادل خوبی دارد. امکانات برلیانس  H220دنده ای و اتومات بسیار شبیه به هم است، اما در مدل اتومات این خودرو سانروف برقی، سنسور دنده عقب، چراغ مه شکن جلو و سیستم صوتی پیشرفته تری وجود دارد. از لحاظ قیمت نیز تفاوت چندانی با H230 ندارد. انتخاب بین H230  و H220 تنها به این موضوع ربط دارد که خریدار بین مدل سدان یا هاچ بک کدام را بیشتر می پسندد.


3.     برلیانس H330

 این طور که مشخص شده است ظاهرا مشخصات فنی و ظاهری برلیانس   H330پخته تر از H230 است. در این مدل از برلیانس فرم جذاب چراغ های جلو و جلو پنجره، گلگیرهای برآمده و خطوط برجسته تر جلوه نمایی زیباتر را ایجاد کرده است. طراحی داخلی این مدل از برلیانس نیز بسیار خاص است. دو رنگ داشبورد، فرمان برجسته با کنترلرهای صوتی و ویژگی های ظاهری داخلی دیگری، باعث شده است که طراحی داخلی این مدل از برلیانس خاص باشد. با این وجود دریچه های کولر این خودرو نیز کمی ساده طراحی شده اند. پیشرانه برلیانس H330 مشابه H230 و H220 است. این مدل از برلیانس با گیربکس های 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک عرضه می شود. البته ذکر این نکته واجب است که استفاده از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک در این خودرو یک نقطه ضعف است، چرا که در مدل های پایین تر از گیربکس 6 سرعته استفاده شده است. مصرف سوخت این مدل از برلیانس 6.4 لیتر برای نسخه دستی و 6.7 لیتر برای نسخه اتوماتیک است. دو کیسه هوای جلو، فرمان الکترونیکی، سیستم باز شدن خودکار درب ها هنگام تصادف، ترمز ضد قفل ABS و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD ویژگی های امنیتی این خودرو است.


4.     برلیانس H320

 برلیانس H320 مدل هاچ بک H330 است. برلیانس H320 هر دو مدل دستی و اتوماتیک از امکانات رفاهی یکسانی برخوردار است. از جمله این امکانات سانروف برقی، سنسور دنده عقب و قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت به همراه تنظیم گودی کمر است. امکانات و ایمنی مناسب و استاندارد آلایندگی یورو 5 بخش مهمی از مشخصات فنی و ظاهری برلیانس  H320 است

 

5.     برلیانس c3 cross

این مدل از برلیانس از سال 96 وارد بازار ایران شده است. در واقع می توان از آن به عنوان فیس‌لیفت هاچ‌بک پرطرفدار H320 یاد کرد. مشخصات فنی و ظاهری برلیانس  c3 crossتفاوت بسیار اندکی با سایر مدل های برلیانس دارد. به طور دقیق تر باید بگوییم که ظاهر این مدل برلیانس متفاوت است اما طراحی داخلی کابین آن در مقایسه با H320 تغییر چندانی نکرده است.

سیستم تنظیم هوای ورودی الکترونیکی، سانروف برقی، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت به همراه تنظیم گودی کمر، مالتی مدیا همراه با سیستم رهیاب ماهواره‌ای (GPS)، صندلی عقب با قابلیت پشتیبانی ایزوفیکس( صندلی کودک)، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کامپیوتر سفری از جمله ویژگی های برلیانس c3 cross است. برلیانس C Cross با موتور ۱۶۵۰سی‌سی عرضه می‌ شود که می تواند 114 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه و 154 نیوتن‌متر در 4000 دور بر دقیقه را تولید کند. مصرف سوخت برلیانس کراس در حالت ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.


 

6.     برلیانس V5

برلیانس V5 تنها نسخه وارداتی خودرو های برلیانس از میان انواع برلیانس در ایران است که به دلیل عدم استقبال تنها در سال های 93 و 94 وارد ایران شد. از همین جهت برلیانس V5 به عنوان بدشانس ترین برلیانس شناخته می شود. حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی در تقابل با بدنه سنگین V5 یکی از دلایل عدم استقبال از این خودرو است. حداکثر قدرت موتور برلیانس v5 ، ۱۱۲ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۱۵۱ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. برلیانس V5 مجهز به جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک است و شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۱۲ ثانیه پر می کند.


با استفاده از اپلیکیشن خلافی خودرو، می توانید خلافی های ماشین خود را دنبال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.