فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

از خرید بی واسطه خودرو چه می دانید؟

خرید بی واسطه خودرو یا هر چیز دیگری، بهترین، اقتصادی‌ترین و به صرفه‌ترین خریدی است که هر کسی می تواند آن را تجربه کند. واسطه‌گری در هر شغلی تقریبا پیامدهای یکسانی دارد؛ افزایش قیمت و دست به دست شدن کالا ساده‌ترین و مشخص‌ترین عارضه ای است که نتیجه یک خرید با واسطه است. خرید بی واسطه خودرو باعث می شود که بین خریدار و فروشنده فاصله ای ایجاد نشود و قیمت نیز به شکل واقعی و نه کاذب به خریدار اعلام شود. در این شکل از خرید، خریدار می تواند فروشنده و رفتارهای او را تحلیل کند و به این نتیجه برسد که ماشین را بخرد یا نخرد. تحلیل رفتارهای فروشنده خودرو و بررسی شکل رفتار او با ماشین برای تشخیص سلامت خودرو بسیار موثر است. از همین جهت است که خرید بی واسطه خودرو بهترین شکل خرید است و می تواند نتیجه خوب و رضایت‌بخشی به همراه داشته باشد.


***برای خرید طرح ترافیک و استعلام آنلاین خلافی با موبایل کلیک کنید.***

برای تعیین ارزش نهایی خودرو می توانید از اپلیکیشن فرمون ایکس استفاده کنید. این اپلیکیشن در ضمن دارای قابلیت های نمایش نقشه دوربین های زوج و فرد و نیز استعلام خلافی خودرو است.



 

مزایای خرید بی واسطه خودرو


1- حذف هزینه ‌های واسطه‌گری

مسلما وقتی پای واسطه در بین باشد، هزینه ای بر قیمت اصلی کالا و محصول اضافه خواهد شد. وقتی خریداری، خودرویی را فقط با هدف سرمایه گذاری بخرد، بی تردید برای اینکه ضرر نکند، قیمت بالاتری از قیمت خرید را به فروشنده واقعی پیشنهاد می کند و فروشنده واقعی نیز در اکثر قریب به اتفاق موارد مجبور است که قیمت را بپذیرد و به خرید تن بدهد. اما زمانی که پای خرید بی واسطه خودرو در میان باشد، فروشنده واقعی با خریدار واقعی روبه رو می شود و هزینه ای اضافی و مازاد در این بین رد و بدل نمی شود و حتی ممکن است خرید با اندک تخفیفی از سوی فروشنده نیز انجام شود. حتی اگر تخفیفی از سوی فروشنده به خریدار داده نشود، همین که خرید بی واسطه و مستقیم است، سود خوبی هم برای خریدار و هم برای فروشنده دارد.


2- ترویج داد و ستد میان شهروندان

اگر خریداران و فروشندگان عادت کنند که خرید و فروش خود را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام دهند، پای دلالان و واسطه گران سودجو از معاملات بریده می شود و قیمت های واقعی هر محصول رخ نشان می دهند. خرید بی واسطه خودرو باعث می شوند که شهروندان داد و ستد بیشتری با هم داشته باشند و از این داد و ستد مستقیم و بی ضرر لذت ببرند. البته فراموش نکنید که در خرید، هر خریدی، از جمله خودرو یا هر کالای دیگری، حتما باید اصول و قوانین قانونی خرید و فروش را رعایت کنید.


3- حذف کمیسیون و حق‌الزحمه بنگاه های معاملاتی خودرو

با خرید بی واسطه خودرو دیگر نیاز نیست که به بنگاه های معاملاتی خودرو، هزینه ای را به عنوان حق الزحمه و کمیسیون پرداخت کنید. فقط هزینه های متداول نقل و انتقال خودرو را پرداخت می کنید و هزینه ای اضافی به کسی نمی دهید. البته همین جا باید بگوییم که همه بنگاه های معاملاتی خودرو ها، تخلف کار و بی انصاف نیستند. هستند بسیاری از بنگاه های معاملاتی که خودرویی خوب و سالم را با قیمت منصفانه و با سودی منطقی به خریدار می فروشند و هزینه های فضایی و کذایی به خریدار تحمیل نمی کنند.


4- اختلاف قیمت چشمگیر

مسلما وقتی خرید بی واسطه خودرو را تجربه کنید، متوجه می شوید که اختلاف قیمت قابل توجهی در خرید بی واسطه و خرید با واسطه وجود دارد. این اختلاف قیمت به دلیل واسطه گری است که اتفاق افتاده است. مشخص است وقتی که واسطه حذف شود، قیمت واقعی رخ نشان می دهد.


5- فرصت برابر فروش

در خرید بی واسطه خودرو فرصت خرید و فروش برای خریدار و فروشنده یکی و یکسان است.


 

طبقه بندی واسطه‌ ها


1- خرده فروش‌ها

کسانی هستند که خودرو را خریداری کرده و به فروشنده نهایی می‌فروشند. خرده فروش‌ ممکن است مالک مال باشد یا اینکه آن را به امانت گرفته باشد و در ازای فروش، حق الزحمه دریافت کند.


2- کارگزاران یا دلال‌ها

این گروه از واسطه ها مذاکرات خرید و فروش را به عهده می‌گیرند، اما مالک مال نیستند. آنها حق العمل یا درصد و یا مبلغی را دریافت می‌کنند و در ازای آن مال را می فروشند. این گروه معمولا گروه خطرناک و ریسک‌پذیری برای معامله هستند، زیرا برای فروش مال هر ترفندی را پیش می گیرند.


3- عمده فروش‌ها

این گروه محصولات را به صورت کلی می خرند و سپس به میل خود و در زمانی که خودشان مناسب تشخیص دهند، می فروشند. این مدل از واسطه ها معمولا مالک مال می شوند و خودشان را به عنوان فروشنده اصلی معرفی می کنند.


 

خرید بی واسطه خودرو چه سودی دارد؟

مشخص است که خرید بی واسطه خودرو، در هزینه پرداختی به عنوان قیمت خودرو تاثیر زیادی می گذارد. وقتی مستقیما از فروشنده اصلی خودرویی را بخرید، دیگر به صورت پنهانی و مستتر چوب واسطه گری را نمی خورید و به همان ارزش واقعی خودرو به فروشنده پول می دهید. به این ترتیب نه تنها از لحاظ مالی سود می کنید، بلکه کل واقعیت درباره کارکرد خودرو را هم درمی یابید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.