فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

آیا شما مالک بیمه‌نامه هستید؟

مالک بیمه‌نامه کسی است که به فکر آینده و شرایط سخت احتمالی زندگی خود بوده است. بیمه موضوعی مهم در زندگی همه افراد است و بیمه نامه قراردادی است که نشان می دهد این موضوع جدی گرفته شده است. بیمه کمک می کند اموالی را که مالک بیمه‌نامه توانِ مالیِ جایگزینیِ مجدد آنها را ندارد، جایگزین کند؛ بیمه کمک می کند بیمه‌گزار در برابر حوادثی که احتمال وقوع‌شان کم اما نتایج‌شان ناگوار است، مصون بماند؛ بیمه کمک می کند هر آن چیزی که نابود می شود یا آسیب می بیند، جبران شود. می بینید که موضوع بیمه چه قدر مهم است؛ موضوع بیمه نه تنها در عصر حاضر که در قرون گذشته نیز موضوع شناخته شده و مهمی بوده است و همواره مورد توجه جوامع بوده است.


***برای خرید طرح ترافیک و استعلام آنلاین خلافی با موبایل کلیک کنید.***

امروزه شرکت های مختلفی انواع مختلفی از بیمه ها را تحت عناوین متفاوت ارائه می دهند. بیمه نامه قراردادی است که پس از خواندن مفاد آن و پس از پذیرش شرایط آن به مالک بیمه‌نامه تحویل داده می شود. در این قرارداد، بیمه گزار یا همان مالک بیمه‌نامه در عوض پرداخت مبلغی مشخص، خدمات مشخصی را از شرکت بیمه دریافت می کند. موضوع بیمه در عصر حاضر آنقدر جدی و مهم است که نداشتن آن یک سهل انگاری بزرگ و توجیه نشدنی محسوب می شود. وقتی خود را بیمه می کنید، سلاح مطمئن و امنی در دست می گیرید و در مقابل ریسک ها و خطرات احتمالی زندگی که برای هر کسی به یک اندازه ممکن و محتمل است، با قدرت ایستادگی می کنید.



 

مالک بیمه‌نامه چه وظایفی دارد؟

بسته به اینکه قرارداد بیمه نامه در چه موردی به توافق طرفین رسیده است، مالک بیمه‌نامه وظایف مشخصی دارد و فقط می تواند در مواردی که به وضوح در قرارداد بیمه به آن اشاره شده است، ادعا داشته باشد. مهمترین مسئولیتی که بر گردن مالک بیمه‌نامه است این است که حق بیمه را به موقع پرداخت کند و برای تمدید مدت بیمه نامه نیز به موقع اقدام کند. به این ترتیب زمانی که به هر دلیلی نیاز داشته باشد از امکانات بیمه خود استفاده کند، با مشکل روبه رو نخواهد بود و بی دردسر از مزایای بیمه نامه خود مستفیض خواهد شد.


 

حق و حقوق مالک بیمه‌نامه در بیمه خودرو چیست؟

بیمه هایی که برای انواع مختلفی از خودرو ها وجود دارد، تضمین می کند که در صورت وقوع حوادث، بیمه‌گزار می تواند از حمایت و پشتیبانی شرکت بیمه بهره مند شود. البته مسلما در قرارداد بیمه مشخص است که مالک بیمه‌نامه نسبت به چه موضوعات و مشکلاتی می تواند از شرکت بیمه توقع داشته باشد. در حالت کلی قاعده بیمه این است که هر آن چیزی که می تواند آینده را تهدید کند، دقیقا همان چیزی است که باید برایش بیمه تهیه شود. در مورد بیمه خودرو حوادث مختلفی رانندگی که ممکن است به راننده، خودرو یا سرنشینان و دیگر افراد ضرر وارد کند و خساراتی را تحمیل کند، تحت شرایطی خاص، زیر پوشش بیمه های مختلف قرار می گیرد. 

توجه داشته باشدی که وضعیت بیمه یکی از اصول مهم حین خرید خودروی دست دوم است که حتما باید به آن توجه داشته باشید.


 

انواع بیمه خودرو

بیمه خودرو در سه ردیف توسط شرکت های بیمه ارائه می شود. این مالک بیمه‌نامه است که مشخص می کند دقیقا کدام بیمه ها را می خواهد برای خود و خودروی خود تهیه کند؛

1-بیمه‌نامه شخص ثالث

خسارت وارد شده به اشخاص ثالث در دو بخش مالی و جانی توسط بیمه‌نامه شخص ثالث جبران می‌ شود. این بیمه را با نام بیمه مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری هم می شناسیم. بر اساس قانون هر کسی که خودرویی دارد، باید مسئولیت خود را در مقابل اشخاص ثالث بیمه کند.

2-بیمه‌نامه سرنشین خودرو

این بیمه نامه پرداخت غرامت صدمات بدنی ناشی از حادثه اعم از فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و هزینه های پزشکی را تا مبلغ تعیین شده به راننده اتومبیل که به موجب قانون " ثالث" تلقی نمی شود، جبران می کند و تا حد دیه کامل قابل خریداری است.

3-بیمه ‌بدنه اتومبیل

در بیمه بدنه، خودرو در مقابل خطرات سرقت کلی، آتش سوزی، انفجار و تصادف تحت پوشش قرار می گیرد. بیمه ‌بدنه اتومبیل خسارت های جزئی و کلی وارد شده به خودرو بیمه شده را پرداخت می کند. مالک بیمه‌نامه این بیمه می تواند با پرداخت حق بیمه اضافی، خودروی خود را مقابل سایر حوادث احتمالی از جمله شکسته شدن شیشه، غرامت ایام تعمیرات، نوسانات قیمت در خسارات جزئی، بلایای طبیعی و ... بیمه کند.

 

مالک بیمه‌نامه حتما باید به این موارد توجه کند

اینکه مالک بیمه‌نامه و شرکت بیمه دقیقا بر سر چه موضوعی به توافق رسیده اند و قرارداد امضا کرده اند، مهم است. مالک بیمه‌نامه باید قبل از امضای هر سندی، حتما به دقت و کامل آن را بخواند و اگر در بندی شک و ابهامی داشت، حتما آن موضوع را با شرکت بیمه در میان بگذارد و با دقت و حواس جمع سند بیمه را امضا کند.


 

به عنوان مالک بیمه‌نامه حتما به این موارد توجه کنید

شما در برابر چه چیزی بیمه شده‌اید (موارد و شرایط)؟

چه مواردی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند؟

در صورت وقوع حادثه، بیمه چه مقدار خسارت پرداخت می‌کند؟

این قرارداد چقدر برای شما هزینه دارد (حق بیمه)؟


با استفاده از فرمون ایکس می توانید خلافی خودرو را دریافت کرده و از نقشه دوربین های زوج و فرد شهر مطلع شوید.



نظرات 1 + ارسال نظر
کاووش جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 16:51 https://salman22.blogsky.com/

عالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.