فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

روش های پرداخت قبض جریمه رانندگی

از طریق سامانه پرداخت خلافی به آسانی میتوانید اقدام به استعلام خلافی و پرداخت جریمه و مشاهده ریز خلافی و نوع قبض جریمه صادره ( قبض تسلیمی و قبض الصاقی و قبض دوربین)‌ نمایید. کافی است شماره ۸ رقمی مندرج در پشت کار ماشین خود را وارد نماید . سامانه خلافی نحوه‌ی پرداخت جریمه خلافی خودرو را بسیار آسان کرده و کاربران دیگر نگران دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت جریمه رانندگی نیستند و پس از مشاهده خلافی و میزان جریمه در صورت تمایل میتوانند مبلغ قبض جریمه رانندگی را پرداخت کنند.


***برای خرید طرح ترافیک و استعلام آنلاین خلافی با موبایل کلیک کنید.***

سامانه خلافی خودرو با بهبود فرایند استعلام قبض خلافی و پرداخت قبض اینترنتی در مقایسه با روش های پرداخت مانند پرداخت جریمه رانندگی با موبایل و پرداخت با کد های USSD و یا استعلام و پرداخت از سایت راهور ۱۲۰ و یا سایر اپلیکیشن های پرداخت خلافی دارای سرعت و کیفیت بالا می باشد. در ادامه سایر روش های موجود برای پرداخت خلافی و جریمه را معرفی می کنیم.


خلافی از طریق سایت راهور ۱۲۰

ادرس اینترنتی سایت راهور ناجا که به خلافی 120 معروف است http://rahvar120.ir می باشد. با مراجعه به سایت پلیس راهور میتوانید اقدام به پرداخت خلافی و مشاهده خلافی نمایید. همچنین دریافت اطلاعات و اخبار و ترافیک مسیرهای تردد و طرح های زوج و فرد و تعریف خلافی از دیگر امکانات سایت راهور 120 است.در صورت پرداخت مبلغ جرائم از طریق این سایت اطلاعات با تأخیر ۷۲ ساعت در سامانه مرکزی پلیس راهور درج خواهد شد که در به‌روزرسانی بعدی اطلاعات تخلفات سایت قابل‌رؤیت خواهد بود.


پرداخت قبض جریمه با خود پرداز

برای استفاده از این روش کافیست که به یکی از خودپردازهای عضو شتاب مراجعه نمایید و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض جریمه خود را پرداخت نمایید.رسید چاپی دستگاه خودپرداز را نزد خود حفظ کنید تا در صورت نیاز، به مسئولین مربوطه در مراکز راهنمایی و رانندگی ارائه نمایید.


پرداخت قبض جریمه با کارت‌خوان

از این پس می توانید خلافی ماشین خود را با دستگاه های کارت خوان پرداخت نمایید. پس از کشیدن کارت روی دستگاه کارت‌خوان، وارد منوی پرداخت قبض شده و با انتخاب گزینه سایر قبوض، پس از وارد کردن شناسه قبض و پرداخت به‌سادگی مبلغ مربوط به قبض جریمه را مشاهده کرده و در صورت تمایل میتوانید پرداخت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.