فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

فرمون | استعلام خلافی خودرو هوشمند

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودرو خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

معرفی خودروی 206

خودروی 206 بدلیل ظاهر جوان پسند، در طراحی داخلی و بیرونی خیلی مورد توجه قرار گرفته‌است. در یکسری مدل‌های آن ( سری 3، 5، 6) امکانات بهتری نظیری تهویه خودکار، شیشه­ عقب­ برقی، آیینه بغل‌های برقی و همچنین پشت سری صندلی‌های عقب می­باشد. قبل از خرید خودرو دست دوم از فروشنده درخواست خلافی خودرو داشته باشید. 


***برای خرید طرح ترافیک و استعلام آنلاین خلافی با موبایل کلیک کنید.***

نظر مصرف‌کنندگان


پژو 206 در 6 تیپ مختلف از کلاس هاچ‌بک پژو 206 ( تیپ‌های 1، 3، 4، 6 از رده خارج شده‌اند)، و 4 تیپ مربوط به مدل صندوق‌دار آن است؛ و همچنین 2 مدل دیگر نیز مربوط به نسخه مدرن شده آن، پژو 207 خواهد بود.

خوبی این خودرو در این است که کاربران زیادی از آن‌ها استفاده کرده‌اند؛ پس به میزان کافی بازخورد در مورد این خودرو داریم. با توجه به نظرات کاربران، مدل‌های صندوق‌دار کیفیت بالاتری نسبت به مدل‌های هاچ‌بک دارند، در مدل‌های هاچ‌بک تیب‌های 2 و 5 از لحاظ شتاب و کارآیی مناسب‌تر دیده شده‌اند؛ در مدل پژو 207 کیفیت در حد همان خودروهای 206 هست؛ البته یکسری تفاوت‌ها بین پژو 206 و 207 وجود دارد، که به نظر مصرف‌کنندگان از لحاظ قیمت نسبت به 206 به صرفه نیست.

اگر قصد خرید مدل دسته دوم و کار کرده خودرو را دارید، بهتر است نکات مربوط به خرید پژو 206 دسته دوم را هم بررسی کنید همچنین افت قیمت خودرو را نیز بررسی کنید.




داخل پژو 206


در داخل آن، مدل زیبا و راحت داشبرد و صندلی‌ها مورد توجه بسیاری از خریداران می‌باشد؛ اما فضای کوچک کابین داخل این ماشین، باعث شده که مناسب سفر نباشد.

همچنین در برخی مدل‌های بدون صندوق، فضای کمی برای حمل وسیله را دارد.


بیرون پژو 206


در بیرون نیز طراحی زیبا و سایز متناسب ( نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ) جالب توجه است.

قطعات مختلف این خودرو با قیمتی مناسب در بازار موجود است.


مقایسه‌‌ی تیپ‌های مختلف پژو 206

پژو 206


داخل پژو 206


تیپ 1

تیپ یک، دارای یک فرمان دوشاخه، ساعت دیجیتالی روی داشبورد، و همچنین سیستم صوتی قدیمی کاست‌دار است. از امکانات این مدل یک موتور TU3 با توان تولید 75 اسب بخار و یک گیربکس 5 سرعته دستی را میتوان نام برد.


تیپ 2

تیپ 2 نسخه بهبود یافته تیپ 1 است. تیپ 2 تقریبا مثل تیپ 3 با تجهیزات کمتر می‌باشد. سیستم برق این خودرو بر خلاف مدل اولیه 206 مالتی‌پلکس می‌باشد، اما باز هم آینه‌های کناری و شیشه بالابر پشتی دستی هستند. خوشبختانه بعدا سیستم ترمز ABS نیز به این خودرو اضافه شد برای اینکه امنیت بیشتری را ایجاد کند. از لحاظ موتور، این مدل نیز مشابه تیپ 1 به یک موتور 1.4 لیتری TU3 با توان 74 اسب بخار و یک گیربکس 5 سرعته دستی مجهز است.


تیپ 3

پژو 206 تیپ 3 به نوعی نسخه‌ ضعیف تیپ 5 است. این مدل بیشتر تجهیزات تیپ 5 را دارد، اما دارای همان موتور TU3 دو نسل قبلی و همان گیربکس است. وقتی 206 تیپ 3 به بازار آمد، از امکانات آن سیستم تهویه خودکار، گرم کن برقی آینه، دو کیسه‌ی هوا، سیستم‌های ترمز EBD و ABS، بهبود سیستم صوتی و غیره یک ماشین با قیمتی مناسب در بازار بود.


تیپ 4

این مدل دیگر موتور TU3 را ندارد و جای آن یک موتور با حجم 1.6 لیتری مدل TU5 قرار گرفته‌‌است؛ این موتور توان تولید 110 اسب بخار را دارد. همچنین یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک به نام AI4 هم از امکانات جدید این ماشین است. برخی از امکانات برای رفاه معلولین و جانبازان نیز در آن طراحی شده‌بود.


تیپ 5

تیپ 5 از محبوب‌ترین مدل‌های هاچ‌‌بک بین تیپ‌های مختلف 206 است. این مدل یک موتور 1.6 لیتری TU5 با توان تولید 110 اسب بخار، گیربکس 5 سرعته‌ دستی، و ترمزهای ABS دیسکی 4 کاناله را داراست. حتی امروزه هم این مدل یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های موجود در بازار ایران می‌باشد.


تیپ 6

این مدل محبوبیت کمتری نسبت به تیپ 5 دارد.


پژو 206 صندوق‌دار


دیدیم  که خودروی 206 برای سفر مناسب نبود. در نتیجه مدل صندوق‌دار همان خودرو با کمی بهبود به بازار عرضه شد که نسبت به 206 بدون صندوق ماشین بهتری است؛ اما ظاهر آن به زیبایی 206 بدون صندوق نیست. این ماشین در دو مدل موتور TU3 و TU5 به بازار عرضه شده‌است؛ همچنین مدل دوگانه سوز آن نیز تولید شده‌است ( در کل مدل یگانه‌سوز هر ماشینی کارایی بهتری را عرضه کرده‌است). برای استعلام قیمت پژو 206 به سایت فرمون مراجعه کنید.

در ابتدا مدل صندوق‌دار زیاد مورد پسند خریداران واقع نشد؛ ولی با گذشت زمان کارایی بهتر آن بر همه روشن شد و این خودرو جای خود را در بازار خودروهای پرفروش باز کرد. مدل v9 از بهترین و مجهزترین سری مدل‌های 206 صندوق‌دار می‌باشد.


پژو 207i


پژو 207 صندوق‌دار


پژو 207


داخل پژو207


برای بررسی قیمت خودروی دست دوم از فرمون ایکس کمک بگیرید. پژو 207 از لحاظ مشخصات فنی و بدنه مثل تیپ 5 و تیپ 6 پژو 206 است. در ظاهر یکسری تغییرات ظاهری در آن اعمال شده‌است، اما در داخل سیستم کاملا متفاوتی تعبیه کرده‌اند.